Ewa Dyc

założycielka i właścicielka Pętelek, prowadzi recepcję i służy pomocą każdemu klientowi

Przez 18 lat Dyrektor HR w dużej, międzynarodowej organizacji, gdzie pracownicy byli tak samo ważni jak klienci Mama dwójki dzieci, chętnie dzieląca się swoim doświadczeniem z zakresu współpracy rodzica z zespołem psychologiczno-pedagogicznym w przedszkolu, szkole podstawowej i liceum oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną Doradza klientom w zakresie usług świadczonych przez terapeutów Pętelek – zna skuteczność terapii z…

Alicja Rasztawicka

recepcjonistka (dostępna telefonicznie, online lub smsowo)

Studentka, która prowadzi naszą wirtualną recepcję oraz fanpage Pętelek na Facebooku Ma swoje pierwsze osiągnięcia na deskach Teatru Ochota Jej pasją jest ceramika

Maria Galejczuk

fizjoterapeuta, gimnastyka korekcyjna – dzieci od 3 roku życia i młodzież

Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie, kierunek: fizjoterapia Ukończony kurs PNF oraz „Skoliozy – diagnostyka i postepowanie fizjoterapeutyczne” Doświadczenie w przeprowadzaniu badania postawy dzieci i młodzieży Kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć korekcyjnych dla dzieci i młodzieży

Katarzyna Krzemińska

fizjoterapeuta – dzieci powyżej 2 roku życia, kobiety w ciąży oraz mamy po porodzie, terapia czaszkowo-krzyżowa

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Psychologia Akademia Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Wydział Rehabilitacji, kierunek fizjoterapia Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, kierunek dietetyka Metropolitan University Collage w Kopenhadze, kierunek Nutrition and Health Posiada doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi, jak i dorosłymi. Kocha to…

Magdalena Dąbkowska

fizjoterapeuta NDT Bobath – niemowlęta, dzieci do 3 roku życia

Medyczne Studium Masażu Leczniczego w Krakowie Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach, kierunek: Fizjoterapia Kurs Terapii Neurorozwojowej NDT Bobath Kurs Kinesiology Taping Doświadczenie w pracy fizjoterapeuty w szpitalach warszawskich na oddziałach dziecięcych Doświadczenie w pracy w ośrodkach wczesnej interwencji medycznej i rehabilitacji niemowląt, dzieci i młodzieży Praca z dziećmi niepełnosprawnymi Specjalizacja: praca z niemowlętami od ich…

Magdalena Sambor

terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapia ręki, neurologopeda

Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika społeczna z terapią pedagogiczną Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Logopedia Ogólna, studia podyplomowe Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Neurologopedia, studia podyplomowe Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie, Integracja Sensoryczna, studia podyplomowe Terapeuta i diagnosta…

Jakub Falaciński

terapeuta integracji sensorycznej, psycholog, pedagog

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Psychologia Centrum Integracji Sensorycznej, Studia Podyplomowe: Integracja sensoryczna stopień 1 i 2. Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu, Studia Podyplomowe: Przygotowanie Pedagogiczne Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej dla dzieci od 3 roku życia Doświadczenie w diagnozowaniu i terapii SI dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesno-szkolnym Doświadczenie w pracy z…

Monika Puchalska

terapeuta integracji sensorycznej, pedagog

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Instytut Studiów nad Rodziną, Specjalność: Nauki o rodzinie Uniwersytet Warszawski, Studia podyplomowe, Edukacja początkowa i Terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie w Warszawie, Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Obecnie…

Katarzyna Kozłowska-Maj

terapeuta integracji sensorycznej, fizjoterapeuta

Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie, kierunek: Fizjoterapia Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Rehabilitacja społeczna i zawodowa Kurs SI poziom II – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej Fizjoterapeuta Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej Pedagog specjalny Doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera Pedagog specjalny, wychowawca klasy, terapeuta integracji sensorycznej…

Natalia Ostromęcka

psycholog dziecięcy, pedagog, coach

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Specjalizacja: Psychologia społeczna, Psychologia kliniczna dziecka Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Studium Pedagogiczne Roczny kurs psychoterapii poznawczo-behawioralnej dla dzieci i młodzieży Doświadczenie w pracy z dziećmi w zespole wczesnej interwencji psychologicznej – prowadzenie diagnozy i terapii funkcjonalnej rozwoju dziecka Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami…