Oliwia Hanc

logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej KEN w Krakowie, Specjalizacja: Logopedia Uniwersytet Warszawski, Kierunek: Logopedia ogólna i kliniczna Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolu jako logopeda Prowadzi logopedyczne zajęcia grupowe i indywidualne w przedszkolach Pętelki prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci małych do lat 3 szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy i problemami zaburzeń mowy konsultuje…

Magdalena Sambor

terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapia ręki, neurologopeda

Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika społeczna z terapią pedagogiczną Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Logopedia Ogólna, studia podyplomowe Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Neurologopedia, studia podyplomowe Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie, Integracja Sensoryczna, studia podyplomowe Doświadczenie w pracy…

Anna Gruza

logopeda, neurologopeda wczesnej interwencji, terapeuta miofunkcjonalny oraz aktywnego treningu słuchowego Neuroflow

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Specjalność: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (w tym pedagogika Montessori) Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Studia Podyplomowe: Logopedia Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie, Studia Podyplomowe: Neurologopedia Profilowana, Specjalność: Wczesna Interwencja Neurologopedyczna Doświadczenie logopedyczne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi i młodzieżą…