logopeda, neurologopeda wczesnej interwencji, terapeuta miofunkcjonalny oraz aktywnego treningu słuchowego Neuroflow
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Specjalność: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (w tym pedagogika Montessori)
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Studia Podyplomowe: Logopedia
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie, Studia Podyplomowe: Neurologopedia Profilowana, Specjalność: Wczesna Interwencja Neurologopedyczna
- Doświadczenie logopedyczne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi i młodzieżą gimnazjalną
- Obecnie logopeda w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi
Pętelki:
- prowadzi diagnozę i terapię neurologopedyczną dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i zaburzeniami rozwojowymi (w tym spektrum autyzmu)
- diagnozuje i prowadzi terapię logopedyczną i miofunkcjonalną dla dzieci od 4 roku życia;
- jako neurologopeda wczesnej interwencji konsultuje noworodki i niemowlęta do 1 roku życia
- konsultuje w zakresie ankyloglossi (skróconego wędzidła języka) u niemowląt, dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- prowadzi konsultacje logopedyczno-ortodontyczne współpracując z ortodontami podczas okresu leczenia ortodontycznego
- stosuje kinesiotaping logopedyczno-stomatologiczny
- odpowiedzialna za merytoryczną pracę zespołu logopedycznego
terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapia ręki, neurologopeda
- Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
- Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika społeczna z terapią pedagogiczną
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Logopedia Ogólna, studia podyplomowe
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Neurologopedia, studia podyplomowe
- Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie, Integracja Sensoryczna, studia podyplomowe
- Doświadczenie w pracy pedagogicznej, logopedycznej i terapii SI dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- Obecnie nauczyciel wczesnoszkolny w prywatnej szkole w Warszawie, prowadzący dodatkowo zajęcia pedagogiczne i logopedyczne oraz terapię SI w przedszkolu terapeutycznym.
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną i pedagogiczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- Jako terapeuta ręki – konsultuje i prowadzi zajęcia w tym zakresie
- Diagnozuje, konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia
logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej KEN w Krakowie, Specjalizacja: Logopedia
- Uniwersytet Warszawski, Kierunek: Logopedia ogólna i kliniczna
- Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolu jako logopeda
- Prowadzi logopedyczne zajęcia grupowe i indywidualne w przedszkolach
Pętelki
- prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci małych do lat 3 szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy i problemami zaburzeń mowy
- konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną dla dzieci przedszkolnych
- jest certyfikowanym terapeutą miofunkcjonalnym – prowadzi terapię miofunkcjonalną
- jest terapeutą ręki – konsultuje i prowadzi terapię dzieci z tego zakresu
Psycholog, Terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych i Treningu Zastępowania Agresji
- Uniwersytet SWPS, Wydział Psychologii, studia magisterskie
- Studium Terapii i Podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach
- Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych
- Instytut AMITY, Trener Grupowy, Trening Zastępowania Agresji
- Doświadczenie w prowadzeniu TUS dla dzieci w różnym wieku: przedszkolnym, szkolnym i młodzieży oraz z różnymi potrzebami (dzieci w spektrum autyzmu, z zaburzeniami ADHD, zachowaniami agresywnymi i inne)
- Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów Treningu Zastępowania Agresji zgodnie z certyfikowanym programem ART Amnity
- Doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia dla osób chorych psychicznie oraz terapii zajęciowej dla osób dorosłych
- Prowadzi szkolenia z zakresu zachowań agresywnych i autoagresywnych oraz Treningi umiejętności komunikacji, w tym z wykorzystaniem alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się, w przypadku osób z problemami w komunikacji werbalnej
Pętelki
- Prowadzi nabór do TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- Prowadzi Trening Umiejętności Społecznych dla grup dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz indywidualną terapię dla dzieci
- Prowadzi warsztaty dla rodziców
logopeda
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Specjalizacja: Logopedia
- Akademia Pedagogiki Specjalnej, Specjalizacja: Pedagogika Specjalna – Logopedia
- Pracowała w Przychodni Specjalistycznej prowadząc terapię dyslalii, niedokształceń mowy i opóźnionego rozwoju mowy dla dzieci
- Obecnie pracuje w przedszkolu jako logopeda prowadząc terapię dla dzieci w spektrum autyzmu
Pętelki
- prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci małych do lat 4 szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy i problemami zaburzeń mowy
logopeda, terapeuta SI
- Uniwersytet Warszawski, Filologia Polska, Specjalizacja: Logopedia – pięcioletnie studia magisterskie
- Międzynarodowy kurs integracji sensorycznej – 1 stopnia, zakończony zdobyciem międzynarodowego certyfikatu
- Doświadczenie jako logopeda w pracy z dziećmi w przedszkolach i Przychodni Pedagogiczno-Psychologicznej
- W swojej pracy koncentruje się na opóźnionym rozwoju mowy oraz zaburzeniach artykulacji dzieci w wieku przedszkolnym
- Jako certyfikowany terapeuta testu ADOS 2 pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu
- Wykorzystuje zróżnicowane metody podczas terapii logopedycznej: Metodę Dobrego Startu, elementy metody krakowskiej, elementy metody werbotonalnej, masaż Wintreberta, stymulację wielozmysłową, lewopółkulową oraz zabawy sensoryczne.
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym z wadami wymowy, szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy
- Prowadzi terapię dzieci z podejrzeniem lub stwierdzonym spektrum autyzmu
logopeda
- Uniwersytet Warszawski, Kierunek Logopedia ogólna i kliniczna – licencjat, w trakcie studiów magisterskich
- Praktyki w przedszkolach w pracy jako logopeda
- Doświadczenie w pracy w Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej: prowadzenie konsultacji logopedycznych i terapia dla dzieci z dyslalią, dysleksją i opóźnionym rozwojem mowy
- Praca poprzez zabawy przy użyciu gier logopedycznych oraz ćwiczeń artykulacyjnych
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym usprawniającą aparat mowy
- Prowadzi terapię zaburzeń mowy dla dzieci przedszkolnych
terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapeuta monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Instytut Studiów nad Rodziną, Specjalność: Nauki o rodzinie
- Uniwersytet Warszawski, Studia podyplomowe, Edukacja początkowa i Terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
- Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie w Warszawie, Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna
- Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej
- Certyfikowany terapeuta monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej
- Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Pętelki
- Diagnozuje, konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia
- Dla dzieci w wieku od 1 roku do 3 lat prowadzi ocenę rozwoju psychoruchowego dziecka wg metody monachijskiej
terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny, terapeuta aktywnego treningu słuchowego Neuroflow
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Rzeszowie, Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
- Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: Pedagog Specjalny
- Terapeuta Integracji Sensorycznej
- Warszawski Instytut Profilaktyki: Trener Treningu Zastępowania Agresji TZA
- Instytut Tutoringu Szkolnego we Wrocławiu: Tutor
- Pracuje jako Pedagog w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia
- Diagnozuje w zakresie aktywnego treningu słuchowego Neuroflow
Psycholog, Terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych
- Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II w Lublinie, Wydział Psychologii, studia magisterskie
- Stowarzyszenie Terapeutów, Trener Umiejętności Społecznych
- Ośrodek Integracji Społecznej – Stowarzyszenie Terapeutów (Warszawa) – jako stażystka – opieka i terapia osób dorosłych z autyzmem, wspomaganie pracy opiekuńczo-terapeutycznej, realizowanie programów socjalizujących w środowisku i podczas wyjazdowych form rehabilitacji, tworzenie i wdrażanie optymalnych programów terapeutycznych
- Wolontariusz w Domu Pomocy Społecznej i w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie
- promowanie zdrowia psychicznego i ciekawostek na temat psychologii i sportu na własnym kanale Youtube
- Doświadczenie w kontaktach i relacjach międzyludzkich z obszarów biznesowych
Pętelki
- Prowadzi Trening Umiejętności Społecznych dla grup dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
fizjoterapeuta NDT Bobath – niemowlęta, dzieci do 2 roku życia
- Medyczne Studium Masażu Leczniczego w Krakowie
- Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach, kierunek: Fizjoterapia
- Kurs Terapii Neurorozwojowej NDT Bobath
- Kurs Kinesiology Taping
- Doświadczenie w pracy fizjoterapeuty w szpitalach warszawskich na oddziałach dziecięcych
- Doświadczenie w pracy w ośrodkach wczesnej interwencji medycznej i rehabilitacji niemowląt, dzieci i młodzieży
- W Pętelkach prowadzi fizjoterapię dla noworodków oraz naukę noszenia niemowląt w chuście
- Praca z dziećmi niepełnosprawnymi
- Specjalizacja: praca z niemowlętami od ich pierwszego dnia urodzenia oraz z dziećmi do 2 roku życia
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię NDT Bobath dla dzieci od pierwszego dnia urodzenia do 2 roku życia
- Prowadzi naukę noszenia dziecka w chuście
- Fizjoterapeutka metody czaszkowo-krzyżowej dla niemowląt, dzieci, młodzieży i dorosłych
recepcjonistka
- Dostępna telefonicznie, mailowo, smsem
- Kompetentna i uprzejma, służąca klientowi pomocą
- Pogodna, młoda osoba z licznymi zainteresowaniami, która stale pogłębia wiedzę potrzebną do sprawnej komunikacji z klientem i terapeutami
założycielka i właścicielka Pętelek, służy pomocą każdemu klientowi
- Przez 18 lat Dyrektor HR w dużej, międzynarodowej organizacji, gdzie pracownicy byli tak samo ważni jak klienci
- Mama dwójki dzieci, chętnie dzieląca się swoim doświadczeniem z zakresu współpracy rodzica z zespołem psychologiczno-pedagogicznym w przedszkolu, szkole podstawowej i liceum oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną
- Posiada dużą wiedzę z zakresu spektrum autyzmu, chętnie doradza rodzicom i dzieli się doświadczeniem
- Doradza klientom w zakresie usług świadczonych przez terapeutów Pętelek – zna skuteczność terapii z własnego doświadczenia (a właściwie doświadczenia swoich dzieci), dlatego może podzielić się swoimi spostrzeżeniami i osiąganymi efektami
- Stale dba o zadowolenie swojego zespołu, które przekłada się na zadowolenie klientów – dzieci i rodziców.
- Dostępna pod adresem mailowym: petelki2018@gmail.com, można również w recepcji poprosić o kontakt telefoniczny