Anna Gruza
logopeda, neurologopeda wczesnej interwencji, terapeuta miofunkcjonalny oraz aktywnego treningu słuchowego Neuroflow
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Specjalność: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (w tym pedagogika Montessori)
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Studia Podyplomowe: Logopedia
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie, Studia Podyplomowe: Neurologopedia Profilowana, Specjalność: Wczesna Interwencja Neurologopedyczna
- Doświadczenie logopedyczne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi i młodzieżą gimnazjalną
- Obecnie logopeda w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi
Pętelki:
- prowadzi diagnozę i terapię neurologopedyczną dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i zaburzeniami rozwojowymi (w tym spektrum autyzmu)
- diagnozuje i prowadzi terapię logopedyczną i miofunkcjonalną dla dzieci od 4 roku życia;
- jako neurologopeda wczesnej interwencji konsultuje noworodki i niemowlęta do 1 roku życia
- konsultuje w zakresie ankyloglossi (skróconego wędzidła języka) u niemowląt, dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- prowadzi konsultacje logopedyczno-ortodontyczne współpracując z ortodontami podczas okresu leczenia ortodontycznego
- stosuje kinesiotaping logopedyczno-stomatologiczny
- odpowiedzialna za merytoryczną pracę zespołu logopedycznego
Magdalena Sambor
terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapia ręki, neurologopeda
- Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
- Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika społeczna z terapią pedagogiczną
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Logopedia Ogólna, studia podyplomowe
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Neurologopedia, studia podyplomowe
- Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie, Integracja Sensoryczna, studia podyplomowe
- Doświadczenie w pracy pedagogicznej, logopedycznej i terapii SI dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- Obecnie nauczyciel wczesnoszkolny w prywatnej szkole w Warszawie, prowadzący dodatkowo zajęcia pedagogiczne i logopedyczne oraz terapię SI w przedszkolu terapeutycznym.
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną i pedagogiczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- Jako terapeuta ręki – konsultuje i prowadzi zajęcia w tym zakresie
- Diagnozuje, konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia
Oliwia Hanc
logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej KEN w Krakowie, Specjalizacja: Logopedia
- Uniwersytet Warszawski, Kierunek: Logopedia ogólna i kliniczna
- Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolu jako logopeda
- Prowadzi logopedyczne zajęcia grupowe i indywidualne w przedszkolach
Pętelki
- prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci małych do lat 3 szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy i problemami zaburzeń mowy
- konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną dla dzieci przedszkolnych
- jest certyfikowanym terapeutą miofunkcjonalnym – prowadzi terapię miofunkcjonalną
- jest terapeutą ręki – konsultuje i prowadzi terapię dzieci z tego zakresu
Hanna Melnarowicz
logopeda
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Specjalizacja: Logopedia
- Akademia Pedagogiki Specjalnej, Specjalizacja: Pedagogika Specjalna – Logopedia
- Pracowała w Przychodni Specjalistycznej prowadząc terapię dyslalii, niedokształceń mowy i opóźnionego rozwoju mowy dla dzieci
- Obecnie pracuje w przedszkolu jako logopeda prowadząc terapię dla dzieci w spektrum autyzmu
Pętelki
- prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci małych do lat 4 szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy i problemami zaburzeń mowy
Olga Stawska
logopeda, terapeuta SI
- Uniwersytet Warszawski, Filologia Polska, Specjalizacja: Logopedia – pięcioletnie studia magisterskie
- Międzynarodowy kurs integracji sensorycznej – 1 stopnia, zakończony zdobyciem międzynarodowego certyfikatu
- Doświadczenie jako logopeda w pracy z dziećmi w przedszkolach i Przychodni Pedagogiczno-Psychologicznej
- W swojej pracy koncentruje się na opóźnionym rozwoju mowy oraz zaburzeniach artykulacji dzieci w wieku przedszkolnym
- Jako certyfikowany terapeuta testu ADOS 2 pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu
- Wykorzystuje zróżnicowane metody podczas terapii logopedycznej: Metodę Dobrego Startu, elementy metody krakowskiej, elementy metody werbotonalnej, masaż Wintreberta, stymulację wielozmysłową, lewopółkulową oraz zabawy sensoryczne.
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym z wadami wymowy, szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy
- Prowadzi terapię dzieci z podejrzeniem lub stwierdzonym spektrum autyzmu
Monika Puchalska
terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapeuta monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Instytut Studiów nad Rodziną, Specjalność: Nauki o rodzinie
- Uniwersytet Warszawski, Studia podyplomowe, Edukacja początkowa i Terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
- Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie w Warszawie, Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna
- Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej
- Certyfikowany terapeuta monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej
- Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Pętelki
- Diagnozuje, konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia
- Dla dzieci w wieku od 1 roku do 3 lat prowadzi ocenę rozwoju psychoruchowego dziecka wg metody monachijskiej
Edyta Morończyk
terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny, terapeuta aktywnego treningu słuchowego Neuroflow
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Rzeszowie, Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
- Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: Pedagog Specjalny
- Terapeuta Integracji Sensorycznej
- Warszawski Instytut Profilaktyki: Trener Treningu Zastępowania Agresji TZA
- Instytut Tutoringu Szkolnego we Wrocławiu: Tutor
- Pracuje jako Pedagog w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia
- Diagnozuje w zakresie aktywnego treningu słuchowego Neuroflow
Magdalena Dąbkowska
fizjoterapeuta NDT Bobath – niemowlęta, dzieci do 2 roku życia
- Medyczne Studium Masażu Leczniczego w Krakowie
- Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach, kierunek: Fizjoterapia
- Kurs Terapii Neurorozwojowej NDT Bobath
- Kurs Kinesiology Taping
- Doświadczenie w pracy fizjoterapeuty w szpitalach warszawskich na oddziałach dziecięcych
- Doświadczenie w pracy w ośrodkach wczesnej interwencji medycznej i rehabilitacji niemowląt, dzieci i młodzieży
- W Pętelkach prowadzi fizjoterapię dla noworodków oraz naukę noszenia niemowląt w chuście
- Praca z dziećmi niepełnosprawnymi
- Specjalizacja: praca z niemowlętami od ich pierwszego dnia urodzenia oraz z dziećmi do 2 roku życia
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię NDT Bobath dla dzieci od pierwszego dnia urodzenia do 2 roku życia
- Prowadzi naukę noszenia dziecka w chuście
- Fizjoterapeutka metody czaszkowo-krzyżowej dla niemowląt, dzieci, młodzieży i dorosłych
Anna Pietruchowska
recepcjonistka
- Dostępna telefonicznie, mailowo, smsem
- Kompetentna i uprzejma, służąca klientowi pomocą
- Pogodna, młoda osoba z licznymi zainteresowaniami, która stale pogłębia wiedzę potrzebną do sprawnej komunikacji z klientem i terapeutami
Ewa Dyc
założycielka i właścicielka Pętelek, służy pomocą każdemu klientowi
- Przez 18 lat Dyrektor HR w dużej, międzynarodowej organizacji, gdzie pracownicy byli tak samo ważni jak klienci
- Mama dwójki dzieci, chętnie dzieląca się swoim doświadczeniem z zakresu współpracy rodzica z zespołem psychologiczno-pedagogicznym w przedszkolu, szkole podstawowej i liceum oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną
- Posiada dużą wiedzę z zakresu spektrum autyzmu, chętnie doradza rodzicom i dzieli się doświadczeniem
- Doradza klientom w zakresie usług świadczonych przez terapeutów Pętelek – zna skuteczność terapii z własnego doświadczenia (a właściwie doświadczenia swoich dzieci), dlatego może podzielić się swoimi spostrzeżeniami i osiąganymi efektami
- Stale dba o zadowolenie swojego zespołu, które przekłada się na zadowolenie klientów – dzieci i rodziców.
- Dostępna pod adresem mailowym: petelki2018@gmail.com, można również w recepcji poprosić o kontakt telefoniczny
Agnieszka Żywioł
logopeda
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie. Specjalizacja: Logopedia.
- Doświadczenie prowadzenia terapii w przychodni psychologiczno-pedagogicznej oraz prywatnych gabinetach.
- Pracuje jako logopeda z dziećmi przedszkolnymi oraz szkolnymi z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy oraz z pacjentami przygotowującymi się do leczenia ortodontycznego.
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną oraz miofunkcjonalną wad wymowy oraz opóźnionego rozwoju mowy dzieciom od 3 r.ż
Karolina Stangryciuk
logopeda, terapeuta miofunkcjonalny
- Warszawski Uniwersytet Medyczny, Magister Logopedii Ogólnej i Klinicznej (w trakcie).
- Ukończone studia licencjackie z logopedii ogólnej i klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
- Studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego dla nauczycieli (Uczelnia Społeczno-Medyczna).
Pętelki
- Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną oraz miofunkcjonalną wad wymowy oraz opóźnionego rozwoju mowy dzieciom od 2 r.ż