Anna Gruza

logopeda, neurologopeda wczesnej interwencji, terapeuta miofunkcjonalny oraz aktywnego treningu słuchowego Neuroflow

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Specjalność: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (w tym pedagogika Montessori)
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Studia Podyplomowe: Logopedia
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie, Studia Podyplomowe: Neurologopedia Profilowana, Specjalność: Wczesna Interwencja Neurologopedyczna
  • Doświadczenie logopedyczne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi i młodzieżą gimnazjalną
  • Obecnie logopeda w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi

Pętelki:

  • prowadzi diagnozę i terapię neurologopedyczną dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i zaburzeniami rozwojowymi (w tym spektrum autyzmu)
  • diagnozuje i prowadzi terapię logopedyczną i miofunkcjonalną dla dzieci od 4 roku życia;
  • jako neurologopeda wczesnej interwencji konsultuje noworodki i niemowlęta do 1 roku życia
  • konsultuje w zakresie ankyloglossi (skróconego wędzidła języka) u niemowląt, dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • prowadzi konsultacje logopedyczno-ortodontyczne współpracując z ortodontami podczas okresu leczenia ortodontycznego
  • stosuje kinesiotaping logopedyczno-stomatologiczny
  • odpowiedzialna za merytoryczną pracę zespołu logopedycznego

Magdalena Sambor

terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapia ręki, neurologopeda

  • Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
  • Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika społeczna z terapią pedagogiczną
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Logopedia Ogólna, studia podyplomowe
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Neurologopedia, studia podyplomowe
  • Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie, Integracja Sensoryczna, studia podyplomowe
  • Doświadczenie w pracy pedagogicznej, logopedycznej i terapii SI dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Obecnie nauczyciel wczesnoszkolny w prywatnej szkole w Warszawie, prowadzący dodatkowo zajęcia pedagogiczne i logopedyczne oraz terapię SI w przedszkolu terapeutycznym.

Pętelki

  • Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną i pedagogiczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • Jako terapeuta ręki – konsultuje i prowadzi zajęcia w tym zakresie
  • Diagnozuje, konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia

Oliwia Hanc

logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki

  • Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej KEN w Krakowie, Specjalizacja: Logopedia
  • Uniwersytet Warszawski, Kierunek: Logopedia ogólna i kliniczna
  • Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolu jako logopeda
  • Prowadzi logopedyczne zajęcia grupowe i indywidualne w przedszkolach

Pętelki

  • prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci małych do lat 3 szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy i problemami zaburzeń mowy
  • konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną dla dzieci przedszkolnych
  • jest certyfikowanym terapeutą miofunkcjonalnym – prowadzi terapię miofunkcjonalną
  • jest terapeutą ręki – konsultuje i prowadzi terapię dzieci z tego zakresu

Michał Chodowski

Psycholog, Terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych i Treningu Zastępowania Agresji

  •  Uniwersytet SWPS, Wydział Psychologii, studia magisterskie
  • Studium Terapii i Podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach
  • Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych
  • Instytut AMITY, Trener Grupowy, Trening Zastępowania Agresji
  • Doświadczenie w prowadzeniu TUS dla dzieci w różnym wieku: przedszkolnym, szkolnym i młodzieży oraz z różnymi potrzebami (dzieci w spektrum autyzmu, z zaburzeniami ADHD, zachowaniami agresywnymi i inne)
  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów Treningu Zastępowania Agresji zgodnie z certyfikowanym programem ART Amnity
  • Doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia dla osób chorych psychicznie oraz terapii zajęciowej dla osób dorosłych
  • Prowadzi szkolenia z zakresu zachowań agresywnych i autoagresywnych oraz Treningi umiejętności komunikacji, w tym z wykorzystaniem alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się, w przypadku osób z problemami w komunikacji werbalnej

Pętelki

  • Prowadzi nabór do TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • Prowadzi Trening Umiejętności Społecznych dla grup dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz indywidualną terapię dla dzieci
  • Prowadzi warsztaty dla rodziców

Hanna Melnarowicz

logopeda

  • Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Specjalizacja: Logopedia
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej, Specjalizacja: Pedagogika Specjalna – Logopedia
  • Pracowała w Przychodni Specjalistycznej prowadząc terapię dyslalii, niedokształceń mowy i opóźnionego rozwoju mowy dla dzieci
  • Obecnie pracuje w przedszkolu jako logopeda prowadząc terapię dla dzieci w spektrum autyzmu

Pętelki

  • prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci małych do lat 4 szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy i problemami zaburzeń mowy

Olga Stawska

logopeda, terapeuta SI

  • Uniwersytet Warszawski, Filologia Polska, Specjalizacja: Logopedia – pięcioletnie studia magisterskie
  • Międzynarodowy kurs integracji sensorycznej – 1 stopnia, zakończony zdobyciem międzynarodowego certyfikatu
  • Doświadczenie jako logopeda w pracy z dziećmi w przedszkolach i Przychodni Pedagogiczno-Psychologicznej
  • W swojej pracy koncentruje się na opóźnionym rozwoju mowy oraz zaburzeniach artykulacji dzieci w wieku przedszkolnym
  • Jako certyfikowany terapeuta testu ADOS 2 pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu
  • Wykorzystuje zróżnicowane metody podczas terapii logopedycznej: Metodę Dobrego Startu, elementy metody krakowskiej, elementy metody werbotonalnej, masaż Wintreberta, stymulację wielozmysłową, lewopółkulową oraz zabawy sensoryczne.

Pętelki

  • Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym z wadami wymowy, szczególnie z opóźnionym rozwojem mowy
  • Prowadzi terapię dzieci z podejrzeniem lub stwierdzonym spektrum autyzmu

Julia Zych

logopeda

  • Uniwersytet Warszawski, Kierunek Logopedia ogólna i kliniczna – licencjat, w trakcie studiów magisterskich
  • Praktyki w przedszkolach w pracy jako logopeda
  • Doświadczenie w pracy w Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej: prowadzenie konsultacji logopedycznych i terapia dla dzieci z dyslalią, dysleksją i opóźnionym rozwojem mowy
  • Praca poprzez zabawy przy użyciu gier logopedycznych oraz ćwiczeń artykulacyjnych

Pętelki

  • Konsultuje i prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym usprawniającą aparat mowy
  • Prowadzi terapię zaburzeń mowy dla dzieci przedszkolnych

Monika Puchalska

terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapeuta monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Instytut Studiów nad Rodziną, Specjalność: Nauki o rodzinie
  • Uniwersytet Warszawski, Studia podyplomowe, Edukacja początkowa i Terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
  • Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie w Warszawie, Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna
  • Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej
  • Certyfikowany terapeuta monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej
  • Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Pętelki

  • Diagnozuje, konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia
  • Dla dzieci w wieku od 1 roku do 3 lat prowadzi ocenę rozwoju psychoruchowego dziecka wg metody monachijskiej

Edyta Morończyk

terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny, terapeuta aktywnego treningu słuchowego Neuroflow

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Rzeszowie, Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
  • Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: Pedagog Specjalny
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej
  • Warszawski Instytut Profilaktyki: Trener Treningu Zastępowania Agresji TZA
  • Instytut Tutoringu Szkolnego we Wrocławiu: Tutor
  • Pracuje jako Pedagog w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi

Pętelki

  • Konsultuje i prowadzi terapię z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci powyżej 3 roku życia
  • Diagnozuje w zakresie aktywnego treningu słuchowego Neuroflow

Marika Sońta

Psycholog, Terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II w Lublinie, Wydział Psychologii, studia magisterskie
  • Stowarzyszenie Terapeutów, Trener Umiejętności Społecznych
  • Ośrodek Integracji Społecznej – Stowarzyszenie Terapeutów (Warszawa) – jako stażystka – opieka i terapia osób dorosłych z autyzmem, wspomaganie pracy opiekuńczo-terapeutycznej, realizowanie programów socjalizujących w środowisku i podczas wyjazdowych form rehabilitacji, tworzenie i wdrażanie optymalnych programów terapeutycznych
  • Wolontariusz w Domu Pomocy Społecznej i w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie
  • promowanie zdrowia psychicznego i ciekawostek na temat psychologii i sportu na własnym kanale Youtube
  • Doświadczenie w kontaktach i relacjach międzyludzkich z obszarów biznesowych

Pętelki

  • Prowadzi Trening Umiejętności Społecznych dla grup dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym

Magdalena Dąbkowska

fizjoterapeuta NDT Bobath – niemowlęta, dzieci do 2 roku życia

  • Medyczne Studium Masażu Leczniczego w Krakowie
  • Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach, kierunek: Fizjoterapia
  • Kurs Terapii Neurorozwojowej NDT Bobath
  • Kurs Kinesiology Taping
  • Doświadczenie w pracy fizjoterapeuty w szpitalach warszawskich na oddziałach dziecięcych
  • Doświadczenie w pracy w ośrodkach wczesnej interwencji medycznej i rehabilitacji niemowląt, dzieci i młodzieży
  • W Pętelkach prowadzi fizjoterapię dla noworodków oraz naukę noszenia niemowląt w chuście
  • Praca z dziećmi niepełnosprawnymi
  • Specjalizacja: praca z niemowlętami od ich pierwszego dnia urodzenia oraz z dziećmi do 2 roku życia

Pętelki

  • Konsultuje i prowadzi terapię NDT Bobath dla dzieci od pierwszego dnia urodzenia do 2 roku życia
  • Prowadzi naukę noszenia dziecka w chuście
  • Fizjoterapeutka metody czaszkowo-krzyżowej dla niemowląt, dzieci, młodzieży i dorosłych

Anna Pietruchowska

recepcjonistka

  • Dostępna telefonicznie, mailowo, smsem
  • Kompetentna i uprzejma, służąca klientowi pomocą
  • Pogodna, młoda osoba z licznymi zainteresowaniami, która stale pogłębia wiedzę potrzebną do sprawnej komunikacji z klientem i terapeutami
Ewa Dyc

założycielka i właścicielka Pętelek, służy pomocą każdemu klientowi

  • Przez 18 lat Dyrektor HR w dużej, międzynarodowej organizacji, gdzie pracownicy byli tak samo ważni jak klienci
  • Mama dwójki dzieci, chętnie dzieląca się swoim doświadczeniem z zakresu współpracy rodzica z zespołem psychologiczno-pedagogicznym w przedszkolu, szkole podstawowej i liceum oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną
  • Posiada dużą wiedzę z zakresu spektrum autyzmu, chętnie doradza rodzicom i dzieli się doświadczeniem
  • Doradza klientom w zakresie usług świadczonych przez terapeutów Pętelek – zna skuteczność terapii z własnego doświadczenia (a właściwie doświadczenia swoich dzieci), dlatego może podzielić się swoimi spostrzeżeniami i osiąganymi efektami
  • Stale dba o zadowolenie swojego zespołu, które przekłada się na zadowolenie klientów – dzieci i rodziców.
  • Dostępna pod adresem mailowym: petelki2018@gmail.com, można również w recepcji poprosić o kontakt telefoniczny