Anna Gruza

neurologopeda wczesnej interwencji, logopeda, terapeuta miofunkcjonalny

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Specjalność: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (w tym pedagogika Montessori)
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Studia Podyplomowe: Logopedia
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie, Studia Podyplomowe: Neurologopedia Profilowana, Specjalność: Wczesna Interwencja Neurologopedyczna
  • W Pętelkach prowadzi terapię opóźnionego rozwoju mowy i zaburzeń mowy w autyzmie u dzieci do lat 3 oraz terapię miofunkcjonalną
  • Konsultuje dzieci od niemowlaka do wieku szkolnego
  • Specjalista w zakresie ankyloglossi (skróconego wędzidła języka) u niemowląt, dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • Doświadczenie logopedyczne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi i młodzieżą gimnazjalną
  • Obecnie logopeda w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi

Dominika Lasota

logopeda, terapeuta miofunkcjonalny

  • Uniwersytet Warszawski, Logopedia Ogólna i Kliniczna
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Specjalizacja: Psychologia Kliniczna
  • W Pętelkach prowadzi terapię logopedyczną dzieci w wielu przedszkolnym i szkolnym
  • Ukończony kurs terapii miofunkcjonalnej – do zajęć logopedycznych włącza elementy terapii miofunkcjonalnej, jeśli zapewnia to skuteczność działania
  • Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolu jako logopeda
  • Aktywnie działa w Fundacji dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Hipoterapia z nadzieją”.

Katarzyna Gołka

pedagog specjalny, certyfikowany terapeuta EEG Biofeedback i Neuroflow, terapeuta terapii ręki

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Pedagogika terapeutyczno- lecznicza
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Pedagogika osób niepełnosprawnych intelektualnie; Moduł dodatkowy: Terapia pedagogiczna
  • Biomed, Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii we Wrocławiu, Terapeuta EEG Biofeedback
  • Certyfikowany Terapeuta Neuroflow – interaktywnego treningu słuchowego
  • Pedagog specjalny i terapeuta terapii ręki
  • Doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  • Pedagog specjalny i nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej w Warszawie oraz nauczyciel geografii w prywatnej szkole podstawowej w Warszawie
Natalia Ostromęcka

psycholog dziecięcy, pedagog, coach

  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Specjalizacja: Psychologia społeczna, Psychologia kliniczna dziecka
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Studium Pedagogiczne
  • Roczny kurs psychoterapii poznawczo-behawioralnej dla dzieci i młodzieży
  • Doświadczenie w pracy z dziećmi w zespole wczesnej interwencji psychologicznej – prowadzenie diagnozy i terapii funkcjonalnej rozwoju dziecka
  • Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami lękowymi
  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów rozwojowych dla dzieci w wieku szkolnym
  • Psycholog w poradni psychologicznej w Warszawie, prowadzenie konsultacji i indywidualnej terapii dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym
  • W Pętelkach prowadzi konsultacje psychologiczne dla rodziców i terapię dla dzieci; wykonuje ocenę funkcjonowania społeczno-emocjonalnego dzieci w wieku do 10lat; przeprowadza diagnozy gotowości szkolnej oraz prowadzi doradztwo zawodowe dla ósmoklasistów, licealistów oraz osób dorosłych
  • Jest autorem i prowadzącym warsztaty koncentracji i uwagi dla dzieci w Pętelkach
Katarzyna Kozłowska-Maj

terapeuta integracji sensorycznej, fizjoterapeuta

  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie, kierunek: Fizjoterapia
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Rehabilitacja społeczna i zawodowa
  • Kurs SI poziom II – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
  • Fizjoterapeuta
  • Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej
  • Pedagog specjalny
  • Doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera
  • Pedagog specjalny, wychowawca klasy, terapeuta integracji sensorycznej w integracyjnej szkole podstawowej w Warszawie

Monika Puchalska

terapeuta integracji sensorycznej, pedagog

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Instytut Studiów nad Rodziną, Specjalność: Nauki o rodzinie
  • Uniwersytet Warszawski, Studia podyplomowe, Edukacja początkowa i Terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
  • Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie w Warszawie, Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna
  • Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej
  • Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Obecnie nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w szkole podstawowej w Warszawie oraz terapeuta integracji sensorycznej

Jakub Falaciński

terapeuta integracji sensorycznej, psycholog, pedagog

  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Psychologia
  • Centrum Integracji Sensorycznej, Studia Podyplomowe: Integracja sensoryczna stopień 1 i 2.
  • Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu, Studia Podyplomowe: Przygotowanie Pedagogiczne
  • Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej dla dzieci od 3 roku życia
  • Doświadczenie w diagnozowaniu i terapii SI dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesno-szkolnym
  • Doświadczenie w pracy z dziećmi autystycznymi
  • Doświadczenie w prowadzeniu konsultacji psychologicznych i Treningów Umiejętności Społecznych

Magdalena Sambor

terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, terapia ręki, neurologopeda

  • Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
  • Uniwersytet Humianistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika społeczna z terapią pedagogiczną
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: Logopedia Ogólna, studia podyplomowe
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Neurologopedia, studia podyplomowe
  • Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie, Integracja Sensoryczna, studia podyplomowe
  • Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej dla dzieci od 3 roku życia
  • Doświadczenie w pracy pedagogicznej, logopedycznej i terapii SI dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesno-szkolnym
  • Obecnie nauczyciel wczesnoszkolny w prywatnej szkole w Warszawie, prowadzący dodatkowo zajęcia pedagogiczne i logopedyczne oraz terapię SI w przedszkolu terapeutycznym.

Magdalena Dąbkowska

fizjoterapeuta NDT Bobath – niemowlęta, dzieci do 3 roku życia

  • Medyczne Studium Masażu Leczniczego w Krakowie
  • Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach, kierunek: Fizjoterapia
  • Kurs Terapii Neurorozwojowej NDT Bobath
  • Kurs Kinesiology Taping
  • Doświadczenie w pracy fizjoterapeuty w szpitalach warszawskich na oddziałach dziecięcych
  • Doświadczenie w pracy w ośrodkach wczesnej interwencji medycznej i rehabilitacji niemowląt, dzieci i młodzieży
  • Praca z dziećmi niepełnosprawnymi
  • Specjalizacja: praca z niemowlętami od ich pierwszego dnia urodzenia oraz z dziećmi do 3 roku życia
Katarzyna Krzemińska

fizjoterapeuta – dzieci powyżej 2 roku życia, kobiety w ciąży oraz mamy po porodzie, terapia czaszkowo-krzyżowa

  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Psychologia
  • Akademia Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Wydział Rehabilitacji, kierunek fizjoterapia
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, kierunek dietetyka
  • Metropolitan University Collage w Kopenhadze, kierunek Nutrition and Health
  • Posiada doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi, jak i dorosłymi. Kocha to co robi a swoją pracę traktuję jako wielopłaszczyznową pomoc drugiemu człowiekowi.
  • Swoją wiedzę i umiejętności rozwija systematyczną pracą, poznawaniem nowych form terapii, rozszerzaniem świadomości naszego ciała.
  • Jej głównym zainteresowaniem jest terapia mięśniowo – powięziowa, wisceralna.
Maria Galejczuk

fizjoterapeuta, gimnastyka korekcyjna – dzieci od 3 roku życia i młodzież

  • Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie, kierunek: fizjoterapia
  • Ukończony kurs PNF oraz „Skoliozy – diagnostyka i postepowanie fizjoterapeutyczne”
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu badania postawy dzieci i młodzieży
  • Kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć korekcyjnych dla dzieci i młodzieży
Alicja Rasztawicka

recepcjonistka (dostępna telefonicznie, online lub smsowo)

  • Studentka, która prowadzi naszą wirtualną recepcję oraz fanpage Pętelek na Facebooku
  • Ma swoje pierwsze osiągnięcia na deskach Teatru Ochota
  • Jej pasją jest ceramika
Ewa Dyc

założycielka i właścicielka Pętelek, prowadzi recepcję i służy pomocą każdemu klientowi

  • Przez 18 lat Dyrektor HR w dużej, międzynarodowej organizacji, gdzie pracownicy byli tak samo ważni jak klienci
  • Mama dwójki dzieci, chętnie dzieląca się swoim doświadczeniem z zakresu współpracy rodzica z zespołem psychologiczno-pedagogicznym w przedszkolu, szkole podstawowej i liceum oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną
  • Doradza klientom w zakresie usług świadczonych przez terapeutów Pętelek – zna skuteczność terapii z własnego doświadczenia (a właściwie doświadczenia swoich dzieci), dlatego może podzielić się swoimi spostrzeżeniami i osiąganymi efektami
  • Stale dba o zadowolenie swojego zespołu, które przekłada się na zadowolenie klientów – dzieci i rodziców.